Näst intill färdigspikat=)

Nu äntligen börjar det bli lite ordning här hemma....väggen är riven och köket är på plats=) Bara lite listning kvar!!!
Känns heelt underbart!!!!
Jag kan säja att efter sju veckor i husvagn och ett hus som såg ut som ett stall känns det sååå underbart att äntligen få flytta in och njuta av hur fint det blev!! Världens bästa uppfinning måste nog endå vara diskmaskinen.....slippa stå och handdiska i flera timmar....ja har aldrig riktigt gillat den sysselsättningen=P
Här kommer lite före och efterbilder i af från vårt bygge=) TITTA OCH NJUT!!!!


Så här såg köket ut före vi rev!!

Stall känsla?=)



Ja lite skillnad är det nog...eller?=)

Kommentarer
Postat av: Mia

Kanonsnyggt, ni har verkligen kämpat på.

2009-08-18 @ 18:33:23
Postat av: Anna Ejrevi

Verkligen hur fint som helt. Ska komma förbi när bebis har kommit!

2009-08-20 @ 11:19:49
Postat av: maria

woow! superfint blev de verkligen!! nu fattas bara lilla bäbisen. =) hade fint!

2009-08-20 @ 12:11:25
URL: http://nudlarochfil.blogg.se/
Postat av: J

Vad fint det blev! Ska komma och kolla på riktigt också:) Kul att se att du skrivit här!

Jag skymtar en av VÅRA barstolar, hehe.

Kram

2009-08-22 @ 00:44:13
URL: http://johannalundman.blogg.se/
Postat av: urbani norrgren

Hej min älskling, jättefint har det blivit men det hade jag aldrig betvivlat med det arbete ni har lagt ner.Jag tror knappast att det blir någon husvagnssemester för eran del framöver. Min dotter, snart skall du bli mamma, åhh jag älskar dig Karolina pussar och kramar pappsen

2009-08-22 @ 07:50:55
Postat av: Fia

Faaaaan va fint ni har gjort Karro!!!! Grymt impad! Längtar tills jag får se det irl! Saknar dig! Hälsa Nicke mannen! Puss

2009-08-23 @ 14:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0