Roadtripp to Piteå=)

Jag,Sandra och Jessi tog en liten roadtripp till piteå i dag...lite shopping och mycket snack...det var mycket trevligt det behövs inte mycket för att man ska göra nåt annorlunda en dag=) haha kan man skriva så? ..jaja de blir bra de=P
Får tacka brudarna för en trevlig dag då...å i morrn får ja ju jobba me min andra lill bumma =) kan det bli en bättre helg=)

På tal om nå helt annat så kolla in muffinsen ja o syrran bakade i helgen...blev liiite stoor o kanske inte så fin som vi tänkt oss när vi köpte leilas snygga muffinsformar och bakade av hennes recept....tänkt även på att min syrra e utbildad konditor...de syns inte här=) hitta inte bilden....skit i de

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill oxå vara me dej, hoppas de finns mycket extra jobb när jag flyttar hem!

Hoppas allt är bra.

puss och kram!

2008-09-20 @ 02:02:22
Postat av: J

Nog för att jobb med en kompis är trevligt, men jag kan tänka mej en trevligare helg ;-) tack för i fredas, sweetie =)

2008-09-21 @ 20:06:13
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0