RHODOS!!!!!!

Rhodos here I come=)) Bokade en sista minuten till rhodos och Grekland i går...vi far i morgon bitti!! Tar bilen till östersund i natt å sen går flyget 09.45 i morrn=) Ja e hur peppa som hellst! Ja tror jag har packat allt än så länge hmm blev inte så mkt tid över slutade ju jusst jobba!Så älskade vänner nu vet ni var jag är när jag inte svarar i telefonen...ja vet ju att ni brukar vara här och läsa även om ja e dålig på att skriva här! Jag har nämligen ine hunnit ringa runt till alla!! Hoppas ni saknar mig i af=) Messade Johanna som jobbar där borta ska bli skitkul att se hur hon har det och så hoppas ja på lite sol;) Nu ska ja vila lite innan bilen går från södergatan=) PUSS på er!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hör av dej när du kommer hem, det har varit en galen vecka utan dej på alla sätt och vis.

2008-10-01 @ 00:03:35
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0