Den ultimata T-shirt brännan

Japp den skaffade jag i dag då vi var och badade på vitbergsbadet! En superskön dag, synd bara att kanonsolen kom då  jag promenerade hem=) Typiskt! Neo tyckte om att bada och han somnade som en stock i kväll=) SKÖNT!!!!
Vad tror ni om GOKKA neo säjer det ordet och jag kan inte lista ut vad det betyder, först sa han det för några dagarsen medans han lekte med min klocka, stolt vart jag=) sen i går sa han det när han pillade sig på foten...AHA socka tänkte jag.....MEN i dag har han tjatat om GOKKA heeeela kvällen....så vad är gokka??????
Sov sött Puss!!

UNDERBARA NEO....

en liten badpojke...

småkussarna badar ihop=)

Haha en massa solkräm=)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina kort ni tar på eran pojke=) med fint motiv blir det ju iofs lätt. Och vad lik lillkussen är sin pappa!

2010-06-29 @ 23:13:50
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: J

Haha va rolig han är, han kanske vill GOSA =) Tycker lillkussen är jättelik sin storasyster.

2010-06-30 @ 11:29:16
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tror att gokka = titta....:) Vilken badkille!

2010-07-09 @ 09:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0