THAILAND!!!

22/3- 4:de dagen i underbara Thailand.......

Ja det är sant som alla säjer....här är befolkningen glada och trevliga.....det är skållande hett.....vattnet svalkar inte särskillt mycket.....man bränner sig för att man är dålig på att smörja in sig(vilket iofs jag alltid gör oavsett vart jag reser)...maten är supergod....shoppingen är bra och billig bara man prutar litegran(Marknaderna är min favorit där är det redan billigt och man slipper pruta)
Vissa säjer att det har blivigt mycket dyrare här i Thailand och dom har säkert rätt...MEN vadå jag köpte 4st lacoste (inte äkta förståss men skitsnygga) tröjor i går för 25 kr styck....DET tycker jag är billigt!!! Skit i att dom kanske inte håller så många tvättar men vadå=)
I går fyllde jag 25år och jag blev firad på det bästa tänkbara sättet..... han köpte upp en drink till oss på hotellrummet (Fruktdrink till mig så klart=) ) när jag druckigt upp drinken, gisa vad som ligger på botten av den... EN FÖRLOVNINGSRING=) I vitt guld...precis som ja vill ha den....hur romantiskt är inte det på en skala?
I morgon ska vi ta en tuktuk tillsammans med ett par som vi träffat här nere...då bbär det av till Kata beach , efter sol och bad blir det minigolf i dinopark=)
Hare gött alla så ses vi sen puss o kram från en bränd tjej i THAILAND=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

OJ så underbart ni har det, stooort grattis oxå. Fortsätt att njuta, här på jobbet turas vi om att klä ut oss till clown och bjuda på glass=) Ni missar ingenting! Saknar dej / Hanna

2009-03-22 @ 12:43:28
Postat av: J

Ojsan men så gulligt =) Grattis stumpan!

2009-03-22 @ 18:23:37
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! Jag är så glad för eran skull!!!! Allting verkar ordna sig precis som det ska för er! Pussar

2009-03-22 @ 18:30:06
Postat av: Sandra

GRATTIS.. Vilken lycka. Ha en fortsatt trevlig resa.. Puss o Kram

2009-03-23 @ 08:26:32
Postat av: anna

Grattis till både ring och mage! Ska komma på edda dirket du kommit hem och ge dej en stor kram!

2009-03-23 @ 17:07:18
URL: http://ejreviskan.blogg.se/
Postat av: jen

Åh vad mysigt det låter! Vi saknar er här hemma :) Vill ju se ringen!!! Sköt om er och njut!

2009-03-23 @ 21:02:55
Postat av: J

Grattis!! vilken perfekt födelsedag!

2009-03-28 @ 03:11:07
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0