Iám in love again...

Franska rivieran .... så mycket bättre kan det dog inte bli,Nice, en stor stad, ett lungt tempo, en strand längst hela staden, bra shoping, trevliga människor, god mat, sol och varmt=)
Ja jag är förälskad, där skulle jag kunna bo om jag bara hade råd=)
Synd att man inte blir rik av att vara komunalarbetare=P
Mitt nya liv kan jag säja har haft en veckas uppehåll och nu har man nog gått upp allt igen så det är bara att ta nya tag, baguetter, brieost och rött vin har en tendens att sätta sig på hullet har ja hört.

En liten del av mitt hjärta..


Neo var rädd för vågorna så han fick en egen liten pool=)

Kommentarer
Postat av: jen

Oj så söt!!!

Ser fram emot att se resten av bilderna!

2010-09-08 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0