Långa dagar...

Man jobbar förmiddag och ändå hinner man aldrig träffa lillpojken... 10.00-18.00 vad är det för jäkla förmiddag? Inge folk har vi heller, I dag har jag bakat cupcakes.....aa det är typ det jag har gjort...
I kväll blev det fika med mina söta vänner,alltid lika trevligt=)

Neo har nu insett hur mkt roligare det är att vara vaken och vill nu aldrig sova på dan nästan..... Nicke suckar för då får han ingenting gjort haha karlar=P

Att det kan finnas så mkt energi i en sån liten kropp kan ja inte förstå.... önskar att jag fick en liten del av den så kanske man skulle kunna göra något mycke bättre än bara sitta här i soffan, önskar att jag hade så mkt mer kul att skriva för när jag har skrivit klart här har jag lovat nicke och göra mina 240 dagliga sittupps..... PUH känndes skitjobbigt...suck=)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tur att du är en supermamma stumpan =) det är aldrig kul att vara ifrån sina älsklingar, man får verkligen ta på vara de stunder man får tillsammans.

2010-06-06 @ 22:50:37
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0