Trebarns mamma....

japp i går fick jag prova på ur det känns att vara trebarnsmamma till en 2 åring och två 10 månaders=) Ja måste säja att jag är grymt impad av dom som faktiskt är det! Man hinner inte mycket, alltid någon blöja som ska bytas eller en mage som ska mättas och sova här och sova där och sen vill ju alla ha ens uppmärksamhet hela tiden!! MEN helt underbara var som små i går tur det eftersom den praktiserande trebarns mamman var på festivalen i torsdags och inte kanske piggast i världen!! I dag är jag återigen en enbarns mamma och det känns så lungt och tyst och jag är åter igen pigg efter en lååång nattssömn=)

Kommentarer
Postat av: jen

Tack söta! Du e duktig du, uppskattades massor!!

vi ses snart

puss

2010-07-12 @ 08:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0