Mörbultad

Det här med att träna har ju inte direkt varit en del av mitt liv, men nu ska fan övervikten bort och då gäller det att ta till sånna medel=)
Efter att först plågat mig igenom 2 veckor med nutrilett diet har jag nu övergått till att undvika mycket kolhydrater och inte äta sötsaker det blir mycke salladsknaprande och mindre portioner, funkar riktigt bra, känner mig taggad=) Sen var det ju det här mmed träningen, den delen drog jag igång med den här veckan och det blev inte en nådig start.

Måndag: En löprunda ( vilket jag aldrig sysslat med, ja höll på att dö)

Tisdag: Vilodag!

Onsdag: Core från 09.00-15.00 Utbildning

Torsdag: Styrketräning på jobbet och sen en löprundag

Fre&Lör tror ja det blir vila occh sen

Söndag blir det en löprunda igen

Jag är impad av mig själv och hoppad jag kan hålla det här och för en gång skull tror jag det för ja e PEPPAD=)

Nu värker kroppen överallt och ja känner mig som en gammtant så ja tror det blir en tidig kväll=)

PUSS & KRAM på er!!!

Avslutar med ett par bilder på underbara Neo...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0