Dag 7 av 14.....

Då har jag lyckas kämpa mig igenom 7 dagar av min pulverdiet och jag måste säja att nu börjag det kännas mycket bättre ja är inte direkt sugen på nåt så länge jag inte sitter med en massa folk som äter mat, som tex i går var vi på hamburgarekalas, först vare grillade  hamburgare på öpen eld, sen blev det fika och sedan tårta.... ja ska säja att en hamburgare hade smakat otroligt gott i min mun då=) men för min del blev dett en kopp kaffe och ett glas vatten=P
minus 2 kg.... hoppas på dättre resultat den här veckan när kroppen vant sig att vara utan mat!
Nu ska jag se andra delen av the diplomat...så får vi se om ja ska gråta lika mkt som igår=)

Puss o god natt!!!

Kommentarer
Postat av: jen

Jag måste säga att jag är imponerad av dig! Vet inte om jag skulle klara det. Kämpa på!

Kram

2010-08-09 @ 21:22:11
Postat av: Mia

Guuud vad duktig du är, skulle inte klara en dag på diet speciellt inte om det äts en massa god mat runt omkring en hela tiden. Kämpa på, Kram...

2010-08-09 @ 21:23:57
Postat av: J

Jag klarade inte ens av en måltid! Så hejja tjejen!

2010-08-09 @ 21:51:54
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0