I vecka kvar.......

Ja då var det bara i pyttig liten vecka kkvar av min mamma ledighet 8 månader har jag varigt hemma känns helt sjukt att det har gått så otroligt snabbt och att lillkillen nu blivit så stor.....

I dag har jag varigt och käkat våffellunch hos sandra sen blev det lite städning och garderobsrensning, dock bestämde sig lilleman för att han ville vara med sin mamma och inte sova så  det gick inte direkt i räserfart kan jag säja!

Asså vad hände med att jag skulle träna massa nu när jag var mammaledig och vara åt minstonne lite fitt när man kom tillbaka... nepp hur kunde jag tro att ja skulle göra det när det är så mkt trevligare och fika=) Man lär ju knappast komma i arbetskläderna i af=P

ajja i ett annat liv kanske....puss

Kommentarer
Postat av: j

Jag blir så glad att se att du skriver:) Jätte kul att se bilder på lillkillen också!

Kul att du kommer tillbaka, jag hoppas vi hinner jobba lite tillsammans innan sommaren:)

PUss

2010-04-25 @ 19:03:56
URL: http://johannalundman.blogg.se/
Postat av: jen

gud vad jag ska sakna dig på fikastunderna :)

Men jag kommer till edda och hänger!

krram

2010-04-25 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0