Obeskrivlig kärlek......

I går ar det fest för nicke på edda, en lite sen 40 års fest=) jag fick lura honnom hela dagen och jag kan säja att han gjorde det inte lätt för mig!!

Neo var hos mamma och skulle sova där så att vi skulle slippa väcka upp honnom mitt i natten......så blevdet inte.
Neo ville inte sova, hon kämpade med honnom ända till klockan 02.00 men han var så ledssen, jag tror han saknade sin mamma......jag kan säja att jag hade sån ångest för att jag lämnatt honnom så det var bara att ta en taxi till mamma och hämta hem honnom. Väl hemma somnade han av utmattning och när han vaknade i morrse så han han blivigt förkylt....igen=(  stackars min lilla groda!!

Man har känt olika sorters kärlek.......kärleken till sin familj.......kärleken till sin andra hälft ....... och sen finns det kärleken till sin egn son, den kärleken går inte beskriva med ord....för honnom skulle jag göra allt, när man tittar i hans ögon och han skrattar smälter mitt hjärta, när han gråter värker det och när han är sjuk önskar jag att jag fick bära den bördan i stället för han.

En fin bit ur en fin låt:

För mig är du det vackrste som finns, för mig finns inget annat, det finns saker som altid fortsätter glänsa när allt annat har stannat.....


En liten sentimental stund så här på söndagen=) puss på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läser med tårar i ögonen. Det är en helt overklig kärlek man har till sitt eget barn, det går inte att förklara och är inget man kan förstå innan man har barn. jättefint skrivet jättefina mamma Karro. Jag älskar dej. Hoppas Neo blir piggare snart.

2009-11-22 @ 21:34:15
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: J

Oj vad Neo är lik Nicke på det här kortet =)

2009-11-23 @ 16:42:47
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: jen

Söta syster ryster! Jätte fint skrivet.

kram

2009-11-25 @ 09:33:11
Postat av: urbani norrgren

Jättefint, jag vet:) pappa

2009-12-01 @ 16:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0