Inlåst på Jobbet...

Halloj!! I går hade vi personalfest som vi har varje år på festivaltorsdagen. Vi hadde jätte trevligt men kvällen slutade inte riktigt som jag tänkt mig.Först bråkar jag med killen sitter i telefonen och dom andra far efter att jag bestämt mig för att inte gå ner på festivalen. När jag sedan ska fara visar det sig att Hanna tagit min nyckel låst alla dörrar och dragit till festivalen.....kvar är jag... innlåst!! Så jag har spenderat natten på ett bord i personalrummen....inte såå skönt!! Menn men jag var i allafall i tid till jobben nu när jag började kl 8 =)

Kommentarer
Postat av: H

Förlåt gumman

2008-06-27 @ 11:50:07
Postat av: J

Haha men stumpan då! Får hoppas det blir roligare imorrn! Har försökt ringa dej men de går ju inte få tag på dej =(

2008-06-27 @ 23:42:03
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0